۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۱

معاون استانداری ایلام خبر داد؛

پیشرفت ۶۸ درصد طرح زائرسرای ایلامیان در مشهد

پیشرفت ۶۸ درصد طرح زائرسرای ایلامیان در مشهد

ایلام-معاون عمرانی استانداری ایلام از پیشرفت ۶۸ درصد طرح زائرسرای ایلامیان در مشهد خبر داد.

سعید هژبری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این پروژه یکی از پروژه‌های خیلی ضروری برای مردم استان ایلام محسوب می‌شود که در این راستا جلسات متعددی در حضور نماینده ولیه فقیه و امام جمعه استان و همچنین استان ایلام برگزار شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی شکل گرفته است، افزود: برای تامین مالی و پیشبرد این پروژه سه کمیته شامل کمیته فنی، کمیته اقتصادی و کمیته اطلاع رسانی تشکیل شده است که کمیته فنی با مسئولیت خودم شکل گرفته و اقدامات خوبی هم داشته است.

این مسئول ادامه داد: فاز سوم این پروژه توسط این کمیته طراحی، برآورد و پیمان سپاری شده است که خوشبختانه پیمان کار خوبی هم برنده این پروژه شد و الان مشغول فعالیت است.

هژبری با بیان اینکه این پروژه هم اکنون با مشکل کمبود اعتبار مواجه است، تصریح کرد: ۱۶.۷ درصد مبلغ قرار داد این پروژه بدون تجهیزات است که به ۳۰ میلیارد دیگر برای تکمیل تجهیز و بهره برداری این پروژه نیازمند است.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام در پایان گفت: چون این پروژه نمی‌تواند از اعتبارات استانی و ملی دولتی بهرمند شود از این رو برای تکمیل اعتبارات مورد نیاز اقداماتی از قبیل برنامه‌ای برای اجرای پویش‌های مردمی جهت جمع‌آوری کمک‌های خرد و کلان مردم، استفاده از ظرفیت مالی خیرین ملی و کشوری، استفاده از منابع مالی بنیاد زائر امام رضا با شهرداری‌ها و استفاده از ظرفیت‌های شرکت تولیدی صورت گرفته است.

کد خبر 5904287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha